Az esküvőszervezés sok stresszel járó, embert próbáló feladat, az elmúlt évtizedek alatt olyan
szolgáltatói halmaz épült az esküvők köré, hogy nem véletlenül beszélünk ma már iparról a témában.
Habár a folyton gyarapodó szolgáltatások közül egyre többet vesznek igénybe itthon is a párok, az
esküvőszervező valahogy még mindig nem jellemző.
Pedig ha munka mellet szervezed az esküvőt készülj fel rá, hogy a következő néhány hónapod olyan
lesz, mintha lenne egy másodállásod, amiért még ráadásul neked kell fizetned.
Persze, ha hagysz magadnak, magatoknak időt a szervezésre, vagy tényleg nem egy világraszóló
lakodalom a célotok, akkor egész jól le lehet rendezni a dolgokat, a stressz így se marad el, de
abszolút mérsékelhető.
Viszont az esküvő napján könnyen lehet szükség egy kis segítségre, kell valaki akiben megbízol és aki
koordinál és összefogja a szolgáltatókat, és megoldja az esetlegesen felmerülő problémákat.
Így nem neked kell selyem köntösben és hajcsavarókkal a hajában, irányítanod az eseményeket,
ahelyett, hogy a barátnőiddel pezsgőznél és nyugodtan készülődnél.
Erre a posztra olyan embert érdemes találni, aki talpra esett és jól kezeli a váratlan helyzetet.
Neki minden apró részlettel tisztában kell lennie, a terem elrendezéstől kezdve a szalvéták színéig.
Melyik szolgáltató mikor érkezik, mit csinál, mire van szüksége stb…. Jobb talán egy külsős személyt
választani a közeli barátok vagy családtagok helyett, mert se egy összeveszés se egy hulla fáradt
koszorúslány nem hiányzik egy esküvőről.
A szolgáltatói gárda körében lehet körbe kérdezni például,
hogy van-e ilyen szolgáltatásuk vagy vállalnák-e koordinálást az esküvő napján, ott tudnak-e lenni az
elejétől legalább a vendégvárás kezdetéig és mindent irányítani és megoldani az esetleges
problémákat