A Nagy Nap koordinálása

Egy kis segítség a Nagy Napon

Magatoknak megszerveztétek az egészet, de jó lenne valaki…

  • aki segít lebonyolítani az esküvő napját?
  • akiben megbíztok, aki koordinál és összefogja a szolgáltatókat?
  • aki minden apró részlettel tisztában van?
  • aki tudja, hogy melyik szolgáltató mikor érkezik, mit csinál, mire van szüksége stb…. ?
  • aki ott tud lenni az előkészületek megkezdésétől legalább a vendégvárás kezdetéig?
  • aki mindent irányít és megoldja az esetleges váratlan helyzeteket?

Mikor vegyétek igénybe az esküvői koordinációt?

 

-Ha az esküvő napján már nem akartok a szervezéssel bajlódni.

-Ha nem szeretnétek a barátaitokat terhelni feladatokkal.

-Ha nem szeretnétek a váratlan helyzetek miatt aggódni.

Bízzátok rám a koordinációt!    

 

Mindent előre megbeszélünk, leegyeztetjük a részleteket és a pontos menetrendet.

Nektek pedig nem lesz más dolgotok az esküvőtök napján, mint pezsgőzni és készülődni a barátaitokkal és a családtagokkal.

A koordináció kiegészítő szolgáltatásként vehető igénybe, ha tőlünk rendelitek a dekorációt!

 

A szolgáltatás ára: 25 000 Ft

Amennyiben esküvői dekorációtok ára meghaladja a 250. 000 Ft-ot, a koordinációt ajándékba adjuk a dekoráció mellé!